Serwis
Ogólne warunki gwarancji
Podmiotem odpowiedzialnym za zakupiony produkt jest firma MIRAcle Robert Biegański Małgorzata Bauer Sp.J. zwana dalej gwarantem. Gwarancja jest udzielona na warunkach określonych poniżej.
- Okres gwarancji wynosi 2 lata od daty umieszczonej na dowodzie zakupu oraz karcie gwarancyjnej. Na akumulatory udzielana jest sześciomiesięczna gwarancja.
- Wady fizyczne produktu powstałe wyłącznie z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w przypadku, gdy:
- W okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady.
- Serwis stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
- Warunkiem dokonania naprawy gwarancyjnej jest:
- Dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub innym zabezpieczającym urządzenie w czasie transportu.
- Dołączenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej.
- Przedstawienie dowodu zakupu.
- Gwarancją nie są objęte:
- Uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady.
- Uszkodzenia na skutek niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu.
- Uszkodzenia spowodowane przez: zalanie cieczą, zawilgotnienie, zbyt wysoką lub niską temperaturę, wyładowania atmosferyczne, działanie czynników chemicznych.
- Uszkodzenia powstałe w wyniku przeróbek, samowolnych napraw, zmian w oprogramowaniu dokonanych przez Kupującego lub osoby nieupoważnione.
- Uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia takie jak: zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, lakieru itp.
- Termin naprawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych, takich jak klęski żywiołowe, niepokoje społeczne, oraz w przypadku konieczności wysłania produktu do serwisu za granicę.
- W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności produktu z umową sprzedaży.
Zgłoszenia napraw należy składać:
- za pośrednictwem strony miracle.org.pl
- w siedzibie firmy MIRAcle R.Biegański M.Bauer Sp.J. 90-434 Łódź ul. Piotrkowska 145
- telefonicznie 426363838
Nie włącza się światło w powiększalniku
Procedura postępowania - opis, zdjęcia oraz prezentacja wideo.
Zgłaszanie problemów
Wszelkie problemy w działaniu sprzętu prosimy zgłaszać na naszą infolinię lub za pomocą formularza kontaktowego. Przed wykonaniem zgłoszenia prosimy o zapoznanie się z powyższymi wpisami, gdyż być może rozwiązanie Państwa problemu jest już tam opisane i/lub przedstawione w prezentacji wideo.